Expedice Vysočina 2014 V.O.R. aneb ,,Zlatokopové na Aljašce”

17.01.2014 20:00



Zimní sportovní soustředění dětí a mládeže na Vysočině SVOČR


17.1. – 19.1. 2014


Tématicky zaměřeno na zimní pobyt venku: Účastníci se můžou těšit na základy jízdy na běžkách, závody na saních, plavecké závody, turistika, tělocvičnu i na míčové hry, případně bowling, kuželky a šprtec :-), ale i na oblíbená divadelní představení. Cestopisné povídání s promítání o Aljašce od Marka Srby
Na všechny čeká překvapení :-)


Povinné vybavení!: Vybavení nepodceňujte, vše se vám může hodit. 
Každá skupina: digitální fotoaparát cca na 3-4 lidi, NELZE POUŽÍT MOBIL
Každá osoba: spacák, karimatka, KPZ, ešus, hrníček, láhev na pití, proviant, baterka, provaz (2-3m), oblečení pro pobyt venku, pláštěnka, plavky, plavecké brýle. Upozornění pro majitele loňských průkazek - nezapomeňte si je vzít sebou :-)


A. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

1) Název akce: Expedice Vysočina 2014 V.O.R. aneb Aljaška
Zimní soustředění dětí a mládeže na Vysočině

2) Pořadatel: Svaz vodáků ČR, o. s. 
technické provedení: Klub vodáků V.O.R. Rajhrad 223

3) Datum konání akce: 17.1. – 19.1. 2014

4) Místo akce: Bystřice nad Pernštejnem, Žďár nad Sázavou, Vysočina

5) Přihlášky: do 10.1. 2014 na adresu: Klub vodáků V.O.R. Rajhrad 9. května 354, 66461 Rajhrad nejlépe na: jsedo@seznam.cz - telefon 603 459 455.

6) Cena: 400,- Kč / osoba. Bez dopravy (viz bod 10). Nutno zaplatit do 15.1. 2014 na náš účet. Cena je dotována Svazem vodáků ČR. 

7) Prezentace: Orlovna Bystřice nad Pernštejnem 19:00 - 21:00 

8) Ubytování: ve vlastních spacácích v tělocvičně

9) Stravování: zajištěno ( So-snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře. Ne-snídaně, svačina, oběd)

10) Doprava: Vlastními prostředky, hrazená dle směrnic SVoČR.

11) Informační služba: mobil: 603 459 455 Jarda 

12) Zvláštní ustanovení: Pořadatel si vyhrazuje právo organizačních změn.

B.TECHNICKÁ USTANOVENÍ

1) Podmínky účasti a věkové kategorie: akce je pro kategorii žáků a dorostenců závodících v roce 2014 + trenéři. 
Ve všech kategoriích je povolena smíšená posádka. Účastníci si vytvoří 4 členné týmy, kde minimálně jeden bude starší 15 let. Týmy mohou mít maximálně 4 členy a minimálně 3 členy.

2) Součástí akce jsou plavecké závody jednotlivců
Kategorie - žáci, žákyně a dorostenci, dorostenky
Plave se na krátkém bazénu 25m s obrátkou
Žáci, žákyně, dorostenky 50m
Dorostenci 100m
Při plavání nesmí být použity záchranné prostředky. 
Ze závodů jsou vyloučeni závodní plavci.



3) Harmonogram akce:
pátek 17.1. 2014: 
19:00 -20:00 příjezd a prezentace a zahájení akce - nutné dodržet
21:00 - promítání filmu o Aljašce
22:00 - porada vedoucích výprav
23:00 - večerka

sobota 18.1. 2014:
7:00 Budíček, rozcvička, snídaně
8:00 porada vedoucích výprav
8:30 zahájení Expedice 
Vlastní akce cca do 17:00
18:00 Večeře a volno
20:00 Večerní program
22:00 Večerka
23:00 porada vedoucích výprav

neděle 19. 1. 2014 
7:00 Budíček, snídaně
8:00 úklid
8:30 zahájení druhé části expedice
10:30 plavecké závody
12:30 oběd
13:30 vyhlášení výsledků - předání cen
14:00 ukončení akce

4) Ceny: Účastníci budou odměněni pamětním listem, vítězové plaveckých závodů získají diplomy a drobné ceny. Vítěz celé akce získá titul.


4) Bezpečnostní předpisy: za účastníky akce ručí vysílající klub, na každých 5 dětí doporučujeme jednoho vedoucího (starší 18 let)

5) Hudební nástroje a dobrá nálada jsou vítány.



6) Pořadatel prosí všechny účastníky soustředění a dodržování pokynů organizátorů, především v rámci ochrany přírody, nepoškozování majetku a vstupů na cizí pozemky a o ohleduplnost ke všem přítomným. Děkujeme. 


Rajhrad 01. 12. 2013 Klub vodáků V.O.R. Rajhrad